Eigen foto

Nieuws Boerenbusiness

Boerenbusiness lanceert nieuwe website

15 September 2018 - Redactie Boerenbusiness - 14 reacties

Met enige trots presenteren wij vandaag de nieuwe website van Boerenbusiness. Achter de schermen zijn we al een tijd bezig geweest met de ontwikkeling. Vandaag is dan ook eindelijk de knop omgezet en is het zichtbaar voor onze bezoekers.

Op het eerste gezicht is voornamelijk de vormgeving van de website veranderd. Er is gekozen voor meer rust en ruimte op de pagina's en daarbij hebben de video's en opinies een prominentere plaats gekregen. Ook is er op de nieuwe website meer aandacht voor fotokeuze.

Heldere menustructuur
Ook de menustructuur is gebruiksvriendelijker geworden. Onder de sector van je keuze vind je direct alles wat voor jou van toepassing is. Naast het vertrouwde financieel-economische nieuws, de achtergronden en opinies die je van Boerenbusiness gewend bent, navigeer je nu makkelijker naar de databank om zelf cijfers en noteringen op te zoeken en met elkaar te vergelijken.

Ook de termijnmarkt, trendrapporten en rekentools zijn sneller terug te vinden. Onderwerpen of dossiers die in de ogen van de redactie meer aandacht verdienen vind je uitgelicht in het menu terug.

Voor onze abonnees is het inloggen eenvoudiger geworden. Nieuw is de mogelijkheid om in je eigen account wijzigingen aan te brengen als het gaat om adresgegevens. Over enige tijd zal het ook mogelijk zijn om in het eigen account wijzigingen in de nieuwsbrief- en smsvoorkeuren aan te brengen.

Boerenbusiness.TV
'Last but not least' de videopagina Boerenbusiness.TV. Boerenbusiness ontvangt regelmatig prominente en spraakmakende gasten in haar eigen studio. Daarnaast houden de redacteuren je wekelijks op de hoogte van het marktnieuws via updates en flitsen van 1 minuut.

Deze unieke video's zijn nu overzichtelijk per sector te vinden waardoor je niets meer mist. Natuurlijk zijn ook de video's voorzien van een nieuwe, frissere vormgeving en is er meer aandacht voor interactiviteit.

Geef je mening!
We zijn benieuwd wat jij van onze nieuwe website vindt en of je iets mist. Laat het ons weten via redactie@boerenbusiness.nl of reageer op onze social mediakanalen Twitter en Facebook.

Heb je vragen met betrekking tot het inloggen of de abonnementen? Bekijk het aanbod in de shop, lees onze veelgestelde vragen of neem contact op met de klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320-269528.

Heb je een tip, suggestie of opmerking naar aanleiding van dit artikel? Laat het ons weten
Ziektedruk - Valse meeldauw
Powered by Agroweer
Reacties
14 reacties
Koos 15 September 2018
Dit is een reactie op het Boerenbusiness artikel:
[url=http://www.boerenbusiness.nl/artikel/10879945/boerenbusiness-lanceert-nieuwe-website]Boerenbusiness lanceert nieuwe website[/url]
Mooie site! ?
Abonnee
Kjol 15 September 2018
Een vrijwel exacte kopie van de Nieuwe Oogst site. Graag dan ook het iets duidelijker lettertype van de Nieuwe Oogst site gebruiken.
G.J. 15 September 2018
Klote deze nieuwe site.
Als belangstellende niet agrarier, die waardering heeft voor de sector kan ik nu niet meer op het aardappel en uienforum. Dit verdriet mij zeer zou betekenen dat ik dure abbonementen af moet sluiten, zonder financiele belangen.
Dit gaat betekenen dat de kloof tussen de agrarische sector en de gewone burger toch weer groter gaat worden. Jammer
Advies: breng de Boerenbusiness weer terug naar Zola’s het was.





Abonnee
Boerenbusiness 15 September 2018
Beste G.J,

bedankt voor de feedback.
U hoeft net als bij de vorige website geen betaald abonnement te hebben voor het forum maar dient zich hiervoor, net als voorheen, kosteloos registreren:

http://www.boerenbusiness.nl/abonneren/boerenbusinessaccount


Succes.
Pieper 15 September 2018
Van alles al geprobeerd maar kom niet zoals zovele meer op uienforum Meesten vinden dit maar wat jammer Zal op voor pagina aandacht aan besteed moeten worden ,anders is het forum over Men gaat hier niet voor betalen Dus over en uit dan .
Pieperboer 15 September 2018
Ben geregistreerd maar kan ook niet op forum komen.
Overal maar voor betalen...Ik wacht nog even af om een evt update mee te maken maar anders ben ik ook weg.
M. 15 September 2018
Ben geregistreerd en kan er ook niet op. Zal iets aan moeten veranderen
Freek 15 September 2018
Geen problemen met aardappelforum, prima website!
Huilies heb je altijd natuurlijk.
???!!! 15 September 2018
vorm is onbelangrijk, inhoud telt.
bezoeker 16 September 2018
super mooi en gebruiksvriendelijk wil ik wel voor betalen
Pieperboer 16 September 2018

PieperboerGisteren 20:30 uur

Ben geregistreerd maar kan ook niet op forum komen.
Overal maar voor betalen...Ik wacht nog even af om een evt update mee te maken maar anders ben ik ook weg.


Even een reactie terug geven dat het nu wel lukt.
Frans 17 September 2018
Kan de lettertjes slecht lezen! En nu?
Willem 17 September 2018
Ik zie niets in de aapp. Website lijkt op niureeoogst
Abonnee
pruikenmaker 17 September 2018
Graag scherper en iets donkerder letterafdruk a.u.b.
U kunt niet meer reageren.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang elke dag het laatste nieuws in je inbox

Boerenbusiness Onderzoek

Wat vind jij van Boerenbusiness?

Bel met onze klantenservice 0320 - 269 528

of mail naar support@boerenbusiness.nl

wil je ons volgen?

Ontvang onze gratis Nieuwsbrief

Elke dag actuele marktinformatie in je inbox

Aanmelden