Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over de website, je Boerenbusiness abonnement of over je factuur?
Vind je antwoord direct tussen onze meest gestelde vragen.

Liever persoonlijk contact? Bel ons op 0320 - 269 528 of stuur een mail naar support@boerenbusiness.nl.

Over de website Boerenbusiness.nl

Waarom moet je inloggen?

Niet alle informatie en functionaliteiten van Boerenbusiness zijn vrij toegankelijk. Daarom vragen wij jou om voor bepaalde zaken in te loggen.

Een abonnee van Boerenbusiness logt in om toegang te krijgen tot alle informatie die binnen zijn of haar abonnement valt. Daarnaast kan de abonnee door in te loggen alle persoonlijke gegevens inzien die voor hem of haar relevant zijn.

Akkerbouwers met een gratis Boerenbusiness-account kunnen daarmee reageren op het akkerbouwforum. Ook kunnen zij de transacties van de voorgaande 2 weken inzien via het Platform Aardappel Transacties (PAT) en kunnen zij de termijnmarktkoersen voor fritesaardappelen volgen.

Hoe kan ik inloggen?

Om in te kunnen loggen op Boerenbusiness heb je een account nodig. Daarbij is je gebruikersnaam altijd het e-mailadres waarmee je geregistreerd staat. Het eerste wachtwoord heb je bij aanmelding per e-mail ontvangen. Klik hier om in te loggen als je al een account of abonnement hebt.

Hoe kom ik aan een account voor de besloten marktinformatie?

De besloten marktinformatie maakt deel uit van een abonnement. Klik hier om naar onze webshop te gaan en de verschillende abonnementen te bekijken.

Hoe maak ik een gratis account aan?

Om inzicht te krijgen in het Platform Aardappel Transacties (PAT), de termijnmarktkoersen voor fritesaardappelen en het akkerbouwforum kan je een gratis account aanmaken.
Klik hier om een gratis account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Op de inlogpagina kan je aangeven dat je jouw wachtwoord opnieuw wilt instellen. Vervolgens krijg je een e-mail, waarin een link staat om een nieuw wachtwoord te kiezen. Echter, ook wij kunnen jou helpen met het maken van een nieuw wachtwoord. Neem gerust contact op met een van onze medewerkers; dat kan via: 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Besloten berichten ('Inside')

Wat is een inside-bericht?

Een inside-bericht is een artikel of video die speciaal voor onze abonnees wordt gemaakt. Niet alle informatie en functionaliteiten van Boerenbusiness zijn namelijk vrij toegankelijk. De ‘need-to-know’-marktinformatie (bijvoorbeeld achtergronden, analyses en marktupdates) is alleen beschikbaar voor abonnees van Boerenbusiness. Heb je interesse in een specifiek artikel of in een abonnement? Bekijk dan het aanbod in onze webshop.

Waarom moet ik een abonnement nemen?

Een deel van de marktinformatie die Boerenbusiness aanbiedt, is openbaar en voor iedereen beschikbaar. Echter, met een abonnement kan je ook bij de artikelen, analyses en video’s die ‘need-to-know’-marktinformatie bevatten. Deze informatie is alleen beschikbaar voor abonnees.

Kan ik een proefabonnement afsluiten?

Nee, helaas bieden wij geen proefabonnementen aan. Je kan je wel inschrijven voor onze gratis nieuwsbrieven, zodat je alsnog op de hoogste blijft van het laatste nieuws en de acties die wij aanbieden. Je kunt je hier inschrijven voor de nieuwsbrieven.

Wat zit er in een abonnement?

Met een abonnement van Boerenbusiness krijg je toegang tot artikelen, video’s, analyses en prijzen die voor jouw belangrijk zijn. De inhoud verschilt per abonnement. Bekijk onze abonnementenpagina voor meer informatie.

Het is ook altijd mogelijk om contact met ons op te nemen. Dat kan via: 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Tot wanneer loopt een abonnement?

Wij hanteren een termijn van 1 jaar voor elk abonnement, met uitzondering van acties waarbij anders vermeld wordt.

Krijg ik direct toegang tot de berichten wanneer ik een abonnement afsluit?

Ja. Wanneer je een abonnement afsluit, krijg een e-mail met daarin jouw persoonlijke inloggegevens. Daarmee kan je direct gebruikmaken van jouw abonnement.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt jouw abonnement opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan via: 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Ik heb een abonnement, maar kan niet bij de marktinformatie. Hoe kan dat?

Boerenbusiness onthoudt jouw wachtwoord automatisch als je 1 keer in de 3 weken op de website komt. Echter, helaas kan het zo zijn dat jouw computer/laptop het wachtwoord niet opgeslagen heeft. Controleer dan eerst of je nog ingelogd bent door rechtsboven op inloggen te klikken. Ben je niet meer ingelogd? Log dan in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik dan hier om jouw wachtwoord te wijzigen. Je kunt ook contact opnemen met een van onze medewerkers; dat doe je via 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Ik ben ingelogd, maar kan alsnog niet bij de informatie. Hoe kan dat?

Als je een abonnement hebt maar nog steeds geen marktinformatie kan inzien, dan kan je bij ‘mijn abonnementen’ controleren of het juiste abonnement gekoppeld is. Staat hier niet het juiste abonnement, of gaat er iets anders mis? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij jou verder kunnen helpen. Wij zijn te bereiken via: 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Mijn Boerenbusiness-account

Wat vind ik op mijn Boerenbusiness-account?

Op jouw Boerenbusiness-account kan je jouw persoonlijke gegevens, abonnementen, facturen en bedrijfsgegevens inzien. Ook kan je bekijken welke nieuwsbrieven en sms’jes je ontvangt.

Facturen en betalen

Wordt mijn factuur per post of digitaal verstuurd?

Nadat jij je hebt aangemeld, ontvang je per e-mail een factuur voor het aankomende jaar. Alle facturen worden digitaal verstuurd uit naam van DCA MultiMedia B.V. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. De facturen zijn tevens terug te vinden in jouw Boerenbusiness-account.

Waar vind ik mijn facturen?

We bewaren jouw facturen online op jouw Boerenbusiness-account. Zo kan je een factuur gemakkelijk inzien en eventueel zelf printen.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Je kunt jouw factuur gemakkelijk online inzien via jouw Boerenbusiness-account. Op de factuur staan de betaalgegevens om de factuur te betalen.

Overige vragen

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Wij helpen je graag verder. Wanneer jouw vraag niet op de FAQ-pagina staat of niet duidelijk beantwoord wordt, kan je natuurlijk contact met ons opnemen. Dat kan via 0320 269 528 (binnen kantoortijden), de chat op onze website, Facebook Messenger of via support@boerenbusiness.nl.