"ben ik overtuigd dat de boer als winnaar opstaat"
Ik niet Niels.....
Als alle instanties, Ministerie, Wageningen Universiteit, Melkfabrieken, Plan Bureau voor Leefomgeving, Universiteit Twente, Banken, verpachters en milieugroepen niet met objectieve geluiden gaan komen. Eens stoppen met alle leugens, valse cijfers en aannames, gaat het hier niets worden....
Je ziet dat de duurzaamheids wedstrijd niets oplevert en alleen maar verliezers heeft. De consument wil, is een bekende slogan die de melkfabrieken gebruiken om hun boeren hun macht op te leggen, maar je ziet dat er geen consument meer melk is gaan kopen. De laatste vijf jaar 25 miljoen liter minder!!!
Ze zijn echt niet gek, met de leugens op een pak melk, bv. weidemelk het hele jaar rond Zembla, tegenlicht of keuringsdienst van waarde kijkt er even naar en we zijn weer miljoenen liters achterop.
Tienduizend regels erbij in 8 jaar Rutte!! Ik ken heel weinig mensen meer, die met plezier aan het werk zijn....Er is geen duidelijke strategie bij de overheid, er zit geen lijn in...en het gaat zo zeker niets worden!