De laatste keer dat melkveehouders naar een ludieke actie grepen om de problemen onder de aandacht te brengen ontstond de Milk Bucket Challenge. Dit in navolging van de Ice Bucket. Daarna volgden nog zingende melkveehouders en nu grijpen Nederlandse melkveehouders naar de #laarzenactie met ondersteuning van LTO. Een greep uit de filmpjes.
#laarzenactie, #fosfaatrechten @martijnvdam Het is tijd voor actie Martijn! Tijd om op te komen voor melkveehouders. Ga vol voor derogatie!! pic.twitter.com/Dk8zsCBLpJ
— Jan Arie Koorevaar (@JAKoorevaar) 18 oktober 2016
We zijn de onduideljkheid zat. #laarzenactie. We zijn "belaarzerd". pic.twitter.com/tkk5tBma6v
— Jeanet Brandsma (@JeanetBrandsma) 14 oktober 2016
Ken jij een boer die zijn laarzen heeft opgestuurd in de #laarzenactie? Gun hem/haar een gratis nieuw paar! https://t.co/EdX5i22aHM pic.twitter.com/BK8F62B580
— Dunlop Boots (@Boots_Dunlop) 18 oktober 2016
@martijnvdam boeren in onduidelijkheid. Gezinsbedrijven in problemen. Melkveehouders kom in actie #laarzenactie pic.twitter.com/6hybZ8juz5
— Jawin (@Jawin81111505) 14 oktober 2016
Wij voelen ons belazerd door @martijnvdam #laarzenactie #derogatie #fosfaatrechten @LTONoord hoe verder met oa. #gezinsbedrijven pic.twitter.com/vacQhEMYea
— Martin Oldenhof (@MartinOldenhof) 17 oktober 2016
@martijnvdam We voelen ons "belaarzerd".
— Dirk Bruins (@DirkBruins) 15 oktober 2016
Derogatie blijft nog langer onduidelijk. #laarzenactie pic.twitter.com/rZMWyNAeKK
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.