Groei en communicatie

Nieuw Foodlab Oerlemans brengt klanten inspiratie

4 Mei 2015

Oerlemans Foods heeft vorige week op haar locatie in Broekhuizenvorst het Foodlab geopend. Een gastvrije inspiratiekeuken waar klanten en zakelijke relaties in een ongedwongen sfeer kennis kunnen maken met nieuwe, innovatieve concepten die zijn gebaseerd op gezonde vries verse groente-, aardappel- en fruitproducten.

Algemeen directeur André Hendriks wil hiermee zijn klanten inspiratie brengen en categorie groei realiseren. ‘In ons nieuwe Foodlab ontvangen wij onze belangrijke klanten op een “groene” loper om onze nieuwe concepten voor te stellen die in ons innovatieve Foodlab ontwikkeld worden en die we samen met onze klanten verder op maat zullen ontwikkelen. Alle concepten zijn gebaseerd zijn op gezonde vries verse groente-, aardappel- en fruitproducten; pure ingrediënten zonder toevoegingen, waarbij we de trends en ontwikkelingen in de markt nauwgezet volgen.’
 

Het nieuwe Oerlemans zet in op sterkere communicatie

In de reis van en met de klant staat beleving volgens Oerlemans centraal. ‘We gaan onze klanten verrassen en inspireren. Dit doen we op een manier die bij de strategische keuzes van het nieuwe Oerlemans past’, licht Hendriks toe. In aanloop naar het veertigjarig jubileum in 2017, zet de producent in op een sterkere communicatie en betrokkenheid bij klanten en relaties waarbij beleving en bewustwording een uitgangspunt vormen. ‘Naast de kwaliteit van een product is het verhaal achter een product belangrijk geworden. Dat verhaal krijgt van nu af aan in het Foodlab alle aandacht die het verdient, in een frisse en representatieve setting.’

Het Foodlab is tevens bedoeld als een informele ontmoetingsplek, met ruimte voor het uitwisselen van ideeën en concepten en het verzorgen van trainingen en presentaties. Lees hier over de plannen en ambities van Oerlemans Foods.

 

Regenradar
Powered by Agroweer

Blijf op de hoogte

Mis niets en schrijf je in voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief