Het Landbouw Economisch Instituut (LEI) in Den Haag verdwijnt als merknaam. Het LEI gaat vanaf 1 september Wageningen University & Research heten.
Ook andere merken van Wageningen UR als Alterra, Imares, Plant Research International en Wageningen University worden geschrapt. Dit meldt Resource, de interne nieuwssite van Wageningen UR.
Het nieuwe merkenbeleid moet zorgen dat Wageningen één krachtig gezicht laat zien aan de wereld, laat Marc Lamers, directeur Corporate Communications & Marketing, aan Resource weten. Dus komt er met Wageningen University en Research één naam en één logo.
Vanaf september verschijnt het logo op alle uitingen en voorwerpen, zoals websites, briefpapier, gebouwen en bedrijfswagens. Alleen zaken die echt in het oog springen, zoals vlaggen of grote borden worden versneld vervangen.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.