Contact

Hoe kom ik in contact met Boerenbusiness?

Wij helpen je bij vragen en/of opmerkingen graag verder.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 08.30  - 17.00 uur via:

E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 528

Ons adres:
Boerenbusiness
Middendreef 281
8233 GT Lelystad

Hoe kom ik in contact met de redactie?

Onze redactie is te bereiken via:

E-mail: redactie@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 526

Wil je rechtstreeks contact opnemen met een redacteur over een specifiek artikel?
De contactgegevens vind je onderaan het artikel.

Kan ik een (anonieme) tip of onderwerp aandragen?

Heb je een onderwerp dat je (al dan niet anoniem) bij de redactie onder de aandacht wilt brengen? Wij horen het graag. De redactie van Boerenbusiness gaat uiterst zorgvuldig om met bronnen. Je kunt de redactie bereiken via:

E-mail: redactie@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 526

Of per post:

Redactie Boerenbusiness
Middendreef 281a
8233 GT Lelystad

Hoe kom ik in contact met de advertentie-afdeling?

Heb je een vraag over adverteren op Boerenbusiness, of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Kijk op onze adverterenpagina.

Neem voor vragen of persoonlijk contact op met de met één van onze adviseurs via:

E-mail: sales@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 527

Abonnementen

Waarom moet je inloggen?

Niet alle informatie en functionaliteiten van Boerenbusiness zijn vrij toegankelijk. Een abonnee van Boerenbusiness logt in om toegang te krijgen tot alle informatie die binnen zijn of haar abonnement valt.

Met een gratis Boerenbusiness-account kun je gebruik maken van het Forum en kun je reageren op artikelen en video's.

Hoe kan ik inloggen?

Om in te kunnen loggen op Boerenbusiness heb je je inloggegevens nodig. Daarbij is je gebruikersnaam altijd het e-mailadres waarmee je geregistreerd staat. Het wachtwoord heb je bij aanmelding per e-mail ontvangen. Via de blauwe knop ‘inloggen’ rechts boven in de website kun je inloggen met deze gegevens.

Hoe krijg ik toegang tot de artikelen en marktdata?

De besloten marktinformatie is toegankelijk met een Boerenbusiness abonnement. Kies welk abonnement het beste bij je past. Klik hier om het aanbod te bekijken.

Kan ik ook een gratis account aanmaken?

Om te reageren op artikelen en video's of om gebruik te maken van het Forum, kun je een gratis account aanmaken. Klik hier om een gratis account aan te maken.

Wat is een inside-bericht?

Een inside-bericht is een artikel of video die speciaal voor onze abonnees is gemaakt. Niet alle informatie en functionaliteiten van Boerenbusiness zijn vrij toegankelijk. De marktinformatie is alleen beschikbaar voor abonnees van Boerenbusiness. Klik hier om onze abonnementen te bekijken.

Kan ik een proefabonnement afsluiten?

Helaas bieden wij geen proefabonnementen aan. Je kan je wel inschrijven voor onze gratis nieuwsbrieven, daarmee houden we je elke werkdag op de hoogte van het laatste nieuws en interessante acties. Inschrijven voor deze nieuwsbrief kan hier.

Hoe kan ik voor mijn bedrijf of team een abonnement afsluiten?

De abonnementen van Boerenbusiness staan op naam van 1 persoon. Wil je met meerdere collega's inloggen? Dat kan met het Bedrijfsabonnement. Hiermee profiteer je van een voordeliger tarief per persoon. Neem contact met ons op voor een voorstel op maat. Je kunt ons bereiken op:

E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 269 528

Wat zit er in een abonnement?

Met een abonnement van Boerenbusiness ben je altijd direct op de hoogte van de marktontwikkelingen en prijzen in de akkerbouw, melkveehouderij en varkenshouderij. Bekijk ons aanbod op de abonnementenpagina en ontdek eenvoudig welk abonnement het beste bij je past. Neem voor vragen contact met ons op via: 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Tot wanneer loopt een abonnement?

Boerenbusiness verstrekt jaarabonnementen. Deze worden jaarlijks automatisch verlengd. Uitzonderingen hierop worden altijd vermeld bij de betreffende actie.

Krijg ik direct toegang tot de berichten wanneer ik een abonnement afsluit?

Ja, wanneer je een abonnement afsluit, ontvang je direct een e-mail met daarin jouw persoonlijke inloggegevens. Daarmee kan je gebruikmaken van het abonnement. Het kan zijn dat deze e-mail in de spambox terecht komt. Geen mail ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320 - 269 528

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt het abonnement opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan via: 0320 - 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Waar kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?

Boerenbusiness verstuurt dagelijks rond het middaguur een gratis nieuwsbrief met de laatste marktinformatie uit jouw sector. Klik hier om je aan te melden. Daarnaast ontvangen abonnees wekelijks de abonnee-nieuwsbrief met de actuele prijsontwikkelingen.

Wil je nieuwsbrieven ontvangen of liever (tijdelijk) uitzetten? Via 'Mijn BB' wijzig je eenvoudig je voorkeuren. Klik hier om direct naar je voorkeuren te gaan of ga rechts bovenin op de website naar je naam en kies voor 'Mijn BB'. Om deze tool te gebruiken moet je ingelogd zijn.

Lukt het niet of heb je vragen? Neem contact op met de klantenservice via:
E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 528

Mijn gegevens

Hoe gaat Boerenbusiness om met mijn privacy en cookies?

Alles over onze privacyvoorwaarden, cookies en de disclaimer vind je overzichtelijk bij elkaar. Bekijk hier alle informatie.

Heb je vragen? Neem contact op met de klantenservice via:
E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 269 528

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Ga naar de inlogpagina en kies hier voor 'wachtwoord vergeten', hier kun je je wachtwoord opnieuw instellen. Je ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord te kiezen. Liever telefonisch contact met een medewerker? We helpen je graag, via: 0320 - 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Hoe wordt mijn factuur verstuurd?

Indien je hebt gekozen voor een betaling op rekening, ontvang je de factuur per mail. Alle facturen worden digitaal verstuurd uit naam van DCA Market Intelligence B.V. (facturatie@dca.nl). Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Ik heb geen factuur ontvangen na het afsluiten van een abonnement, waar kan ik deze terug vinden?

Het kan zijn dat de factuur terecht komt in de spambox. Geen mail ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320 – 269 528.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Op de factuur staan de betaalgegevens om de factuur te betalen. Ook kun je de ideal-link in de mail gebruiken. Heb je vragen over de betaling? Neem contact op met onze klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320 – 269 528.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Wij helpen je graag verder. Contact opnemen kan binnen kantoortijden via 0320 269 528, de chat op onze website, Facebook Messenger of via support@boerenbusiness.nl.

Bel met onze klantenservice 0320 - 269 528

of mail naar support@boerenbusiness.nl

wil je ons volgen?

Ontvang onze gratis Nieuwsbrief

Elke dag actuele marktinformatie in je inbox

Aanmelden