Contact

Hoe kom ik in contact met Boerenbusiness?

Wij helpen je bij vragen en/of opmerkingen graag verder.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 08.30  - 17.00 uur via:

E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 528

Of stel uw vraag via de chat

Ons adres:
DCA Multimedia
Middendreef 281
8233 GT Lelystad

Hoe kom ik in contact met de redactie?

Onze redactie is te bereiken via:

E-mail: redactie@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 526

Wil je rechtstreeks contact opnemen met een redacteur over een specifiek artikel?
De contactgegevens vind je onderaan het artikel.

Kan ik een (anonieme) tip of onderwerp aandragen?

Heb je een onderwerp dat u (al dan niet anoniem) bij de redactie onder de aandacht wilt brengen? Wij horen het natuurlijk graag. De redactie van Boerenbusiness gaat uiterst zorgvuldig om met bronnen. Je kunt de redactie bereiken via:

E-mail: redactie@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 526

Of per post:

Redactie Boerenbusiness
Middendreef 281a
8233 GT Lelystad

Hoe kom ik in contact met de advertentie-afdeling?

Heeft u een vraag over adverteren op Boerenbusiness, of bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Kijk op onze adverterenpagina.

Neem voor vragen of persoonlijk contact op met de met één van onze adviseurs via:

E-mail: sales@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 527

Abonnementen

Waarom moet je inloggen?

Niet alle informatie en functionaliteiten van Boerenbusiness zijn vrij toegankelijk. Een abonnee van Boerenbusiness logt in om toegang te krijgen tot alle informatie die binnen zijn of haar abonnement valt.

Met een gratis Boerenbusiness-account kun je gebruik maken van het BB Forum en kun je reageren op artikelen en video's.

Hoe kan ik inloggen?

Om in te kunnen loggen op Boerenbusiness heb je een account nodig. Daarbij is je gebruikersnaam altijd het e-mailadres waarmee je geregistreerd staat. Het wachtwoord heb je bij aanmelding per e-mail ontvangen. Via de blauwe knop ‘inloggen’ rechts boven in de hoek kun je inloggen met bovengenoemde gegevens.

Hoe kom ik aan een account voor de besloten marktinformatie?

De besloten marktinformatie maakt deel uit van een abonnement. Klik hier om onze abonnementen te bekijken.

Kan ik ook een gratis account aanmaken?

Om te reageren op artikelen en video's of gebruik te maken van het BB Forum kun je een gratis account aanmaken. Klik hier om een gratis account aan te maken.

Wat is een inside-bericht?

Een inside-bericht is een artikel of video die speciaal voor onze abonnees wordt gemaakt. Niet alle informatie en functionaliteiten van Boerenbusiness zijn vrij toegankelijk. De ‘need-to-know’-marktinformatie (bijvoorbeeld achtergronden, analyses en marktupdates) is alleen beschikbaar voor abonnees van Boerenbusiness. Klik hier om onze abonnementen te bekijken.

Kan ik een proefabonnement afsluiten?

Helaas bieden wij geen proefabonnementen aan. Je kan je wel inschrijven voor onze gratis nieuwsbrieven, zodat je alsnog op de hoogste blijft van het laatste nieuws en de acties die wij aanbieden. We hebben regelmatig acties voor specifieke abonnementen. Inschrijven voor deze nieuwsbrief kan hier.

Hoe kan ik voor mijn bedrijf of team een abonnement afsluiten?

Een abonnement is in principe voor één gebruiker. Wel bieden we de mogelijkheid om tegen een scherp tarief een zakelijk abonnement voor meerdere personen tot zelfs een geheel bedrijf af te sluiten. Neem hiervoor contact met ons op zodat wij een passend voorstel kunnen doen op basis van de wensen die er liggen. U kunt ons bereiken op:

E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 269 528

Wat zit er in een abonnement?

Met een abonnement van Boerenbusiness krijg je toegang tot artikelen, video’s, analyses en prijzen. De inhoud verschilt per abonnement. Bekijk onze abonnementenpagina voor meer informatie. Het is ook altijd mogelijk om contact met ons op te nemen. Dat kan via: 0320 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Tot wanneer loopt een abonnement?

Abonnementen worden afgesloten voor de periode van 1 jaar en worden jaarlijks automatisch verlengd. Uitzonderingen hierop worden altijd vermeld bij de betreffende actie.

Krijg ik direct toegang tot de berichten wanneer ik een abonnement afsluit?

Ja, wanneer je een abonnement afsluit, krijg je een e-mail met daarin jouw persoonlijke inloggegevens. Daarmee kan je direct gebruikmaken van het abonnement. Het kan zijn dat deze mail terecht komt in de spambox. Geen mail ontvangen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320 - 269 528

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt het abonnement opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan via: 0320 - 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Waar kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?

Boerenbusiness verstuurt dagelijks rond het middaguur een gratis nieuwsbrief met het laatste nieuws binnen een sector naar keuze. Klik hier om je aan te melden. Daarnaast ontvangen abonnees wekelijks de nieuwsbrief met het laatste nieuws.

Wil je nieuwsbrieven ontvangen of liever (tijdelijk) uitzetten? Via 'Mijn BB' wijzig je eenvoudig je voorkeuren. Klik hier om direct naar je voorkeuren te gaan of ga rechts bovenin op de website naar je naam en kies voor 'Mijn BB'. Om deze tool te gebruiken moet je ingelogd zijn.

Lukt het niet of heb je vragen? Neem contact op met de klantenservice via:
E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 - 269 528

Mijn gegevens

Hoe gaat Boerenbusiness om met mijn privacy en cookies?

Alles over onze privacyvoorwaarden, cookies en de disclaimer vind je overzichtelijk bij elkaar. Bekijk hier alle informatie.

Heb je vragen? Neem contact op met de klantenservice via:
E-mail: support@boerenbusiness.nl
Telefoon: 0320 269 528

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Op de inlogpagina kan je aangeven dat je het wachtwoord opnieuw wilt instellen. Vervolgens krijg je een e-mail, waarin een link staat om een nieuw wachtwoord te kiezen. Ook wij kunnen helpen met het maken van een nieuw wachtwoord. Neem gerust contact op met een van onze medewerkers, dat kan via: 0320 - 269 528 of support@boerenbusiness.nl.

Hoe wordt mijn factuur verstuurd?

Nadat je hebt aangemeld, ontvang je per e-mail een factuur voor het aankomende jaar. Alle facturen worden digitaal verstuurd uit naam van DCA MultiMedia B.V. (facturatie@dca.nl). Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Ik heb geen factuur ontvangen na het afsluiten van een abonnement, waar kan ik deze terug vinden?

Het kan zijn dat de factuur terecht komt in de spambox. Geen mail ontvangen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320 – 269 528.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Op de factuur staan de betaalgegevens om de factuur te betalen. Ook kun je de ideal-link in de mail gebruiken. Heb je vragen over de betaling? Neem gerust contact op met onze klantenservice via support@boerenbusiness.nl of 0320 – 269 528.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Wij helpen je graag verder. Contact opnemen kan binnen kantoortijden via 0320 269 528, de chat op onze website, Facebook Messenger of via support@boerenbusiness.nl.

Blijf op de hoogte

Mis niets en schrijf je in voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief