TrackEasy

melkveebedrijf koeien china

Nieuws Azië

FrieslandCampina ziet uitdagingen voor Friso

Friso Gold, het Aziatische babyvoedingsmerk van coöperatie FrieslandCampina, heeft een uitdagend halfjaar achter de rug. Dat blijkt uit de halfjaarcijfers van het bedrijf. De omzet toont een daling, al ligt de brutowinst wel iets hoger dan over de eerste helft van 2018.
26 September 2019
TrackEasy Frisio

Interview Job Westerhof

'TrackEasy is schot in roos voor FrieslandCampina'

Begin augustus lanceerde zuivelcoöperatie FrieslandCampina in Hong Kong de campagne rond TrackEasy. Job Westerhof uit Wachtum (Drenthe) is 1 van de 10 leden-melkveehouders die de Aziatische consument, door middel van een QR-code, een kijkje geeft op zijn melkveebedrijf.  
9 Augustus 2019

Blijf op de hoogte

Mis niets en schrijf je in voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief